Praca na stanowiskach cywilnych

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

do spraw: obsługi informatycznej

Zespół Informatyki i Łączności

Miejsce wykonywania pracy:

Kłodzko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
pl. Chopina 2 57-300 Kłodzko

 

WARUNKI PRACY

- wejście do budynku bez barier architektonicznych,
- pomieszczenie służbowe zlokalizowane na parterze, odpowiednio dostosowana toaleta dla osób niepełnosprawnych,
- praca biurowa oraz w terenie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Instalowanie, monitorowanie, serwisowanie i konserwowanie sprzętu informatycznnego w KPP i jednostkach podległych,
  • Instalowanie, wdrażanie, serwisowanie i odinstalowywanie systemów informatycznych KPP i jednostkach podległych,
  • Administrowanie systemami niejawnymi,
  • Rejestrowanie w bazach danych Policji,
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego, materiałów eksploatacyjnych i oprogramowań ,
  • Monitorowanie potrzeb jednostek i komórek organizacyjnych KPP w celu uzupełnienia braków sprzętu informatycznego,
  • Wspomganie matodami informatycznymi działań wykrywczych i operacyjno - rozpoznawczych,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność, szybkie uczenie się.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w administrowaniu systemami operacyjnymi
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo pracy bądź zaświadczenie obecnego pracodawcy w przypadku kandydatek/kandydatów pracujących,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
    57-300 Kłodzko
    pl. Chopina 2
    Biuro Podawcze pok. 04 A

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą Plac Chopina 2, 57-300 Kłodzko tel. 74 647 33 11
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iid.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl tel. 74 647 33 34
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponujemy wynagrodzenie miesięczne określone mnożnikiem 1,3716, co stanowić będzie kwotę 2629,27 złotych brutto. Płacimy dodatki stażowe uzależnione od stażu, premie kwartalne oraz nagrody jubileuszowe i nagrody roczne tzw. 13-stki.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Oferty , które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci /kandydatki zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji telefonicznie bądź e-mailem.
UWAGA: LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE DATĄ ORAZ WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Techniki i metody naboru: weryfikacja ofert, pod kątem spełnienia wymagań formalnych, analiza ofrt spełniających wymagania formlne, test, rozmowa kwalifikacyjna.

WZORY OŚWIADCZEŃ:

 

 

                                     ________________________, dnia _______________________r.

 

Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowiskoniebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

 

Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie1.

Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych.

Oświadczam, że nie byłam skazana/nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.          

 

                                                         _________________________________________

                                                                                            / czytelny podpis /

 

 

26.07.2019r.

Wyniki naboru:

nabór zakończony zatrudnieniem kandydatki/kandydata

Katarzyna Mazurowska    Pasterka

 

Metryczka

Data publikacji : 26.06.2019
Data modyfikacji : 12.10.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Agnieszka Michalska
Osoba udostępniająca informację:
Wioletta Martuszewska KPP Kłodzko
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Mazurowska
do góry